img

Market Research Intern

CÔNG TY CỔ PHẦN MIBRAND VIỆT NAM

Tính lương: Gross - Net
Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2021
Số ứng viên nộp hồ sơ: 1
Thông tin công việc

Quyền lợi

  • Đào tạo

Mô tả công việc

1. Trách nhiệm công việc

- Work independently on different types of projects, different methodologies.

- Coordinate market research projects from commissioning to presentation of results.
- Create and conduct customer surveys.

2. Nội dung công việc

- Work independently or corporate with market research service providers to implement in-depth customer interview, collect data for research and reporting.
- Analyze information and data related to the customers, competitors and market’s context.
- Develop research reports such as: Product development, customer needs, market’s context,...
- Brainstorm and coordinate with internal function teams to devise appropriate strategies that meet client’s brief and budget.
- Promote teamwork and build positive internal relationship.
- Positively receive feedback from clients.
- Manage client relationship and expectations and you will aim to answer their business objectives.
- Directly report to Research Manager/Senior.

Yêu cầu ứng viên

1. Thái độ / Tính cách

- Accuracy and attention to detail.
- Proactive/Self-motivated.
- Meticulousness and loves working with numbers.
- Curious.

2. Kỹ năng

- Good research and analytical skills: ability to collect information, read statements and other customer-related data, analyzing large amounts of data...
- Good questioning skill: know the purpose of information extraction to make important target questions.
- Good at computer skills (PowerPoint, Excel mainly).
- Ability to work effectively in a team and independently.
- Excellent time management and organisational skills.
- Ability to work under high pressure and tight deadlines.

3. Kiến thức chuyên môn

- Bachelor’s degree in Business Administration, Social Science, Statistics, Marketing, Communications or related studies
- Have knowledge of research methodologies, knowledge of strategic analysis platforms.
- The ability to code questionnaires on Survey To Go is an advantage.
- Experiences in using statistical tools such as Excel, SPSS,…
- Experiences in doing market research.
- For Intern: No experience is required.

Thông tin bổ sung

- Training course and cross-training workshops among companies of Media Ventures Vietnam.

- Working in professional environment.

CÔNG TY CỔ PHẦN MIBRAND VIỆT NAM

  • Năm thành lập:2014
  • Quy mô:10 - 50 nhân sự
  • Địa chỉ làm việc:Khu vực: Hà Nội- Tầng 7, số 22 Mai Anh Tuấn, P. Ô Chợ Dừa, Q. Đống Đa, HN Quận Đống Đa Hà Nội
Xem thêm...

Việc làm tương tự

img-jobs

CÔNG TY TNHH XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI YÊN PHÁT

Quận Cầu Giấy Hà Nội
3 tuần trước
img-jobs

CÔNG TY CP THƯƠNG MẠI TRỰC TUYẾN ĐẶNG GIA

Quận Cầu Giấy Hà Nội
3 tuần trước
img-jobs

CÔNG TY CP THƯƠNG MẠI TRỰC TUYẾN ĐẶNG GIA

Quận Cầu Giấy Hà Nội
4 tuần trước
img-jobs

CÔNG TY TNHH KUMISAI VIỆT NAM

Quận Cầu Giấy Hà Nội
4 tuần trước
img-jobs
4 tuần trước

Thông tin tuyển dụng

  • Ngày đăng:22/11/2021
  • Hình thức làm việc:Toàn thời gian
  • Kinh nghiệm:Không yêu cầu
  • Cấp bậc:Nhân viên
  • Giới tính:Tất cả
  • Thời gian thử việc:2 tháng
  • % lương thử việc:85%
  • Lĩnh vực hoạt động:
Gọi cho tôi 0246.328.9326